wtorek, 30 listopada 2010

No nareszcie :)

Dużo się działo i dawno tutaj nie zaglądałam. W międzyczasie powstało kilka nowych rzeczy, którymi na bieżąco będę się chwalić. W końcu udało mi się wyszyć literki dla Zuzki i tak się jakoś to zbiegło w czasie, że literki powstały w minioną niedzielę, wtedy też mój Kuba odkrył, że Zuzi wychodzi pierwszy ząbek - prawa dolna jedynka. Więc moja radość była jeszcze większa. A literki powędrowały nad łóżeczko córki :)




Na literce A jest aplikacja, którą mam jeszcze z moich czasów dzieciństwa.




A jakiś czas temu powstało takie lustereczko, które poszło już w świat:





I nieoceniona kontrola jakości w swej osobie:


P.S. Nie będę ukrywać, że czerwony jest moim ulubionym kolorem i chyba Zuzi też się podoba :) Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz