niedziela, 5 marca 2017

Kocykowy zawrót głowy

Po urlopie i chorowaniu wracam z pokazaniem co do tej pory udało mi się uszyć, a trochę tego było. Kocyko/kołderki to moja ostatnia zajawka, szyje je głównie na zamówienie, ale tak mi się spodobało komponowanie kolorystyczne tkanin na kocyko/kołderki, że już zrobiłam duże na zakupy na uszycie nowości:)
Piękne są, starannie wykonanie, mięciutkie i przytulne, a do tego cieplutkie.
Wszystkie w wersji De Luxe z najwyższej jakości tkanin, z grubym i mięsistym Minky.
Takie na ten moment udało mi się uszyć, już niektórych nawet nie mam już na stanie, co mnie bardzo cieszy.
1. Kocyko / kołderka wymiar 75 x 100 cm.
Wysokogatunkowa bawełna gramatury 150g/m2, mięsiste czerwione Minky gramatury 380g/m2 oraz antyalergiczna ocieplina 150g/m2.




2. Kocyko / kołderka wymiar 75 x 95 cm.
Wysokogatunkowa bawełna gramatury 150g/m2, mięsiste szare Minky gramatury 380g/m2 oraz antyalergiczna ocieplina 150g/m2.




3. Kocyko / kołderka wymiar 75 x 100 cm.
Wysokogatunkowa bawełna gramatury 125g/m2, mięsiste beżowe Minky gramatury 350g/m2 oraz antyalergiczna ocieplina 150g/m2.




4. Kocyko / kołderka wymiar 72 x 93 cm:
Wysokogatunkowa bawełna gramatury 150g/m2, mięsiste błękitne Minky gramatury 380g/m2 oraz antyalergiczna ocieplina 150g/m2.




5. Kocyko / kołderka wymiar 70 x 97 cm:
Wysokogatunkowa bawełna gramatury 150g/m2, mięsiste różowe Minky Shannon Fabric gramatury 400g/m2 oraz antyalergiczna ocieplina 150g/m2.




6. Kocyko / kołderka wymiar 75 x 95 cm:
Wysokogatunkowa bawełna gramatury 150g/m2, mięsiste szare Minky gramatury 380g/m2 oraz antyalergiczna ocieplina 150g/m2.





Mam obecnie zamówienie na dwa większe kocyko / kołderki i przy okazji kolejnego wpisu pokaże Wam także duży bardzo duży koc / kołdrę którą uszyłam dla mojego męża.
Dobrej nocy Wam życzę :)

6 komentarzy: