czwartek, 24 listopada 2016

Gwiazdki, gwiazdeczki na choineczki

Jakie lubicie kolory zawieszek czy bombek na choinkę? Czy tylko klasyka wchodzi w grę, czy skupiacie się na dwóch - trzech kolorach i to wszystko, czy może co roku macie inny kolor wiodący i jego się trzymacie - czy lubicie eksperymentować?  Przyznam się, że jak lubię kolorowe choinki - takie przypominają mi moje dzieciństwo. Chciałabym też żeby o taki kolorowe, radosne święta pamiętamy moje dzieci. Miedzy innymi dlatego zaczęłam szyć dla moich dzieciakó i nie tylko moich kolorowe zawieszki z filcu. Możecie je podpatrzeć: TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ.
Jednakże tym roku króluja u mnie same gwiazdy, nie wykluczam jednak kilku filcowych ozdób, mam zresztą już w głowie co to będzie, ale na razie o tym 'cicho sza', bo to będzie najprawdopodobniej prezent pod choinkę.
Tymczasem takie gwiazdki powstały:
 






  
 
Super sprawdzą się na prezent, komplet 6 szt. zapakowany jest w pudełeczko.
A gwiazdki dostępne są na DaWanda w moim sklepiku: TUTAJ 
Zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz