niedziela, 13 września 2015

Pokój w stylu MARINE - rzut oka

Wciągnęłam się na dobre i wciąż coś wymyślam, żeby pokój dzieci był fajnie urządzony, żeby przede wszystkim podobał się Zuzi i Tymkowi. Jeszcze kilka rzeczy jest do zrobienia, jeszcze druga strona pokoju wymaga przearanżowania, ale już i tak jest fajny klimat:

 
Udało mi się uszyć jeszcze jedną poduszkę, do poprzedniej granatowej w zygzaki:
 
 
I tak wyglądają poduchy w całości, razem z kotwicą. Co to byłby za pokój MARINE bez kotwicy? Kotwica jest dwustronna - z drugiej strony granatowa w białe kotwice:
 
 
Uszyłam również do kompletu kosz na zabawki, usztywniany od środka filcem:
 
 
 
Jestem bardzo zadowolona z tych szyjątek, jeszcze planuję kilka poczynić.
 
Udało mi się wykorzystać drzwi szafy i nakleić specjalną naklejkę - tak powstała tablica do pisania dla dzieci:
 

 

Uszyłam ozdoby w postaci rybek, które wiszą w różnych miejscach:
 
 
 
Cieszą oko pompony powieszone na lampie:
 
 
Ale i tak najbardziej cieczy mnie, że dzieciakom się podoba, że jest ładnie, że jest inaczej niż było.

Jeszcze za czasów kiedy ten pokój był tylko Zuzi stała tam lampka nocna, którą postanowiłam przerobić, bo miała fajny kształt. Przemalowałam tylko podstawę i zmieniłam abażur:


I jak się Wam podoba metamorfoza?

 

 
 

4 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się zapowiada :) rzeczywiście dywan nie pasuje, może taki: http://allegro.pl/dywan-bcf-belgia-code-navy-blue-140x200-i5680918691.html ma wyjątkowo dobrą cenę, popracowałabym też nad ścianami, bo jeszcze trochę puste. Cieszę się, że zainspirowałam do zmian :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za link, myślałam nad jednolitym dywanem, ale ten jest bardzo ciekawy i cena przekonywująca. Nad obrazkami muszę jeszcze popracować to fakt, dzięki za wskazówki!

      Usuń
  2. Fajny pomysł z tą chmurką :) Zostało mi jeszcze trochę tablicówki, więc może podpatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie się ta naklejka u nas sprawdza, nie tylko dzieciaki mają frajdę z tablicy, ale i jest to element dekoracyjny. Polecam!

      Usuń